Saturday, December 6, 2008

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Salam Aidil Fitri kepada semua umat Islam. Selamat berkorban. Maaf zahir dan batin.

6 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum w.b.t,

Selamat Hari Raya Aidil Adha.
Maaf Zahir dan Batin dari saya sekeluarga. Setelah mengenali saudara Azemi, saya juga menyimpan satu azam dan cita2 untuk menunaikan haji di usia muda! Insya Allah. Mungkin hidayah Allah buat saya melalui saudara Azemi.

Azemi Ali said...

Waalaikummussalam warah matullah.

Salam Aidil Adha. Salam Ukhwah.
Semoga kita sama-sama dilimpahkan rahmat Allah. Semoga kita sama-sama dapat mengerjakan haji ketika usia muda. Amin.
Selamat Berkorban.

Anonymous said...

Assalamualaikum wbt,

Selamat Hari Raya Aidil Adha.

Ketika makan malam pada hari ini, saya terlintas, kenapa sahabat karib saya ini tidak menulis buku 'Travelog Umrah'. Sejak dari saudara ke Umrah banyak perkara yang lebih baik berlaku dalam kehidupan saudara sekeluarga.

Saya mencadangkan saudara menghantar sinopsis untuk Umrah ke PTS Islamika, jika saudara hendak pandangan saya, saudara boleh hantar draf sinopsis kepada saya terlebih dahulu sebelum ke meja editor Islamikia.

Insyaa-Allah akan akan buku kita bersama dalam masa terdekat nanti, saya sedang menyelesaikan beberapa perkara 'urgent' yang perlu disiapkan.

Azemi Ali said...

Waalaikumussalam Saudara Shamsuddin,

Sebenarnya saya telah bertanya untuk menulis tentang "Travelog Umrah" dengan Puan Ainon pada bulan Jun lepas. Kata Puan Ainon sudah ada penulisnya. Saya sudah lupa nama penulis terebut.Saya tunggu juga kemunculan buku tersebut, mungkin belum disiapkan atau menunggu masa sahaja untuk diterbitkan.
Terima kasih kerana memberi saya peluang.
Salam Aidil Adha. Salam Ukhwah.

WE UNDERSTAND,WE CARE said...

Assalamu'alaikum,

Bila lembu,unta,kambing dan kibas dah hypertension lagi psiko. Ayam pula nampak cool.hah sahlah tahun ini : SELAMAT HARIRAYA QURBAN.

Balik kpg raya Haji th ini..hujan sepjg perjlnan ke Mersing dan smlm balik Cheras Jaya..pemandangan biasa 'jam' mulai PEDAS.

Azemi Ali said...

Waalaikummussalam Tn Haji Ramlan,

Salam Aidil Adha. Tak buat open house ke? Saya bercuti hari ini. Mem kerja. Menghitung hari-hari akhir di pejabatnya.

Related Posts with Thumbnails