Wednesday, October 14, 2009

Tom Dah Bersalin

Ingin tahu kisah Tom sila klik di sinihttp://azemiali.blogspot.com/2009/07/tom.html dan juga di sinihttp://azemiali.blogspot.com/2009/07/tom-tom-bak.html Sekarang Tom sudah menjadi ibu kepada tiga anak yang comel.


Gambar ekslusif anak-anak Tom yang belum diberi nama. Tarikh lahir 10.10.2009.

9 comments:

Che' Pit said...

tahniah che mie.. tom dah jadi ibu.. agak2 apa nama anak2 tom tu nanti?

Azemi Ali said...

Nama anak bagi Tommy, Timmy dan Tikki.

manzlie said...

salam saudara azemi..

alhamdulilah...nice names gak tuh


waslam

Asnija said...

salam cik mie...
tahniah dah jadi atuk...atuk mie gitu...

cikgu mas said...

salam

bila tom habis pantang,??jgn lupa beri makan jamu dan berurut,tom pulak breastfeeding tau,jgn beri susu lembu,hehehe,sapa bapak anak Tom???lg satu pi register kt JPN yarr,hehehe

Azemi Ali said...

Salam Akhi Manzlie,Datin Asnija dan Cikgu Mas,

Hari pertama Tom bersalin ada 3 ekor anak. kemudian hari kedua ada 5 ekor pulak. Terkejut pilak. Rupanya Tom ada anak susuan. Jiran mintak tolong Tom jadi ibu susuan. Anak jiran tu jumpa anak kucing di sekolahnya. Kucing yang dibuang orang. dibuang di makmal sekolah. jaga sekolah itu minta tolong ambil takut mati kerana sudah beberapa hari dibuang di sana.

Malangnya seekor anak susuan ini mati sehari kemudian. Kini Tom ada Tommy, Timmy dan Tikki dan anak susuannya Anita (nama diberi oleh anak jiran). Anita akan diambil semula sebulan lagi oleh jiran itu setelah dia sihat dan cergas.

Jadi Tom bukan saja bagi susu dekat anak dia, anak kucing pun dia bagi. Nampak Tom sayang ke -4 anak kucing itu. SubhanAllah!

Kucing tak buang anak. Tapi orang buang anak sendiri dan anak haiwan.

Kucing haiwan kesayangan Nabi.

Atikah said...

Salam en mie...

Wah... tom dah ada anak.... lama tak dengar cerita tom... ada anak angkat lg.... ops... silap anak susuan.... nanti jgn lupa upload gambar tom n anak2 dia...

Y.O.R.I.E said...

assalamualaikum..
aduhh,,sedeyh bace post en mie kali ni...
neway,,COMEL nye kucing2 tu..
Tom-name sinonim ngan kucing kan,, mcm febret katun sy kecik2 dlu: TOM n JERRY.. ;)

waa,,rindu pulk kt kucing sy kat kg halaman..tp dier kucing jntan lorh..ank2 dier pown jiran yg bela sbb kucing dier yg branak,,huhu ape nk buat..

tp btul,,kucing syg ank..ank tupai pown sggup susu kn (Harian Metro),, tp mknusia yg ade akal lg hina dpd haiwan2 nih..
keep it up dan teruskn posting citer2 mnarik en mie...

Azemi Ali said...

Salam

Terima kasih Atikah dan YORIE.

Related Posts with Thumbnails