Sunday, May 31, 2009

Aktiviti Pagi Sabtu






17 comments:

Leenoh said...

Salam.
Aktiviti yang sihat dan bermanfaat.

cikgu mas said...

Salam cik mie..

Ya allah adalah pesonaku follow satu group mamat berbasikal entah2 hang pa ramai-ramai,jalan cik mie tunjuk tempat cheq merempit jer ..hmm mana satu cik mie ni,yang hemsem sekali ker?alah abang samad jugak..he.he.. tahu lah saya cik mie!! nape cik mie suka sangat madu yaman sebab suka aktiviti gini,bagus cik mie..kalau tak kisah nk tanya basikal gaya gitu berapa herge yer??

Azemi Ali said...

Salam Leenoh.

Terima kasih baca blog saya. Ini aktiviti riadah saya sebagai persiapan haji saya.InsyaAllah.Bila mendaki bukit terasa peritnya setiap kayuhan bagai keperitan mendaki bukit Safa dan Marwah.

Salam ukhwah

Azemi Ali said...

Salam cikgu Mas,

Tekalah yang mana saya. Madu yaman tu untuk buat ubatlah. Ubat anak saya yang asma dan resdung.

Basikal kitaorang murah je. Range dalam RM400 - RM1000. Sekadar beriadah bukannya nak wakil Malaysia hehe.

PINATBATE said...

salam..
tak jauh dah dari rumah kakpinat tu..

Azemi Ali said...

Salam kak Pinat.

Terima kasih datang jenguk saya kat sini. Akak stay belah mana? Bangi kot?

PINATBATE said...

Cheras Jaya

cikgu mas said...

salam cik mie

hmm tak kuasa lah saya nk teka2..tapi rasanya yang badan kecik,rambut kerinting,baju hitam ada janggut,depan sekali...betul tak?? tak kisah lah kalau salahpun,takut nak teka `suami orang`...he,he

Anonymous said...

salah tu cikgu mas...yang rambut kerinting tu pelakon teater kat istana budaya sirah rasul. ada kuar sokkabar 2 3 x muka depan hip lagi. so ada 3 orang lagi cikgu mas boleh teka....

cikgu mas said...

salam

ye ker cikgu salah,??amboi popular yer yang rambut kerinting tu,tolong kirim salam yek...kalau cam tu yang cikgu tahu cik mie ada janggut jer,so yang baju merah pakai cermin mata tuu,sebab dia dgn baju hitam je ada janggut,tul tak.??.tapi ..pssst."tolong bgitau cikgu nape dia muncung cam tu.he.he,conpius lak..agaknya face exersice kot...he.he

afisazlie said...

hmm salam che mie..

hmm tu pun tak jauh dari umah sy dan juga umah che lie..
dalam tiga2 tu, salah satu nya tu area rumah kami ler, hehehe

Azemi Ali said...

Salam Afisazlie,

Wah! nampaknya kita tinggal berdekatan. Senanglah nak buat gathering blogger nanti. CM, Kak Pinat, Cik Lie, Sazli da saya duduk dekat - dekat jer.

Boleh buat gathering meriah ni..

Harap-harap jadi. Tunggu Cik Lie balik raya haji ni lah..hehe

Sazli, duk belah amna tu?

afisazlie said...

salam che mie, sy dan che lie duk kat balakong.. tak jauh dari jusco balakong tu.. nanti che lie balik, jemput lah dtg umah kami tapi biasalah umah bujang, hehehe..

Azemi Ali said...

Sazlie dan cik lie ni adik beradik ke?

ramai blogger dalam kawasan liputan rupanya.. akka pinat pun duduk belah sana.

afisazlie said...

salam che mie..

o yeke? kak pinat duk area balakong gak ker?

sy dgn che lie adik beradik? hmm base pada pengamatan che mie mcm ner?

Azemi Ali said...

Salam.

Sazli duduk Cheras Jaya gak ke?

Kalau ikut perkiraan saya Manzli dan Sazli bukan adik beradik. Tapi keduanya berasal dari Melaka termasuk CM.

Mengikut maklumat perisikan yang diterima, positif anda berdua bersaudara iaitu saudara seislam. begitu juga dengan saya..hehe

afisazlie said...

hehehe che mie, satu cubaan yg baik tapi jauh meleset la che mie..

sy dgn che lie bukan org melaka ler..

hmm siapa duk Cheras Jaya?
dekat sebelah kejiranan kami jer tu...

sy dgn che lie duk kat taman sinaran, belakang taman impian ehsan, sebelum taman karunmas, sebelah kawasan cheras jaya..

harap2 tak kompius, hehe..

Related Posts with Thumbnails