Saturday, May 9, 2009

Inspirasi


Gambar Inspirasi

Kata-kata inspirasi.

" Aku hilang deria rasa dan kebas dari paras dada hingga ke kaki. Aku hanya mampu menggerakan sedikit tangan dan jari-jari. Hanya dengan menggunakan satu jari aku menekan papan kekunci (keyboard) untuk mencari satu huruf. Dari satu huruf aku jadikan satu perkataan, dari satu perkataan aku jadikan sebaris ayat hinggalah ia menjadi sebuah cerita. Aku tidak mampu untuk duduk sendiri dan sepanjang usia terlantar di atas katil. Dari atas katil inilah aku menekan papan kekunci (keyboard) menulis dan bercerita." - Dipetik daripada www.kassim8888.blogspot.com - Kassim Selamat.

2 comments:

CM said...

Salam..

Comel yer girl tuuu...yang ini,hidayah ke?Iman ? or Amal?
Macam nak wat menantu rasanya...

Azemi Ali said...

Salam cikgu Mas,

..Amal Nadhirah namanya..

Related Posts with Thumbnails