Saturday, May 9, 2009

Blog


Saya mula menjadi blogger pada bulan Ogos 2008. Belum sampai setahun pun. Tujuan utama saya menulis di blog adalah sebagai satu usaha kecil menyampaikan mesej-mesej Islam. Sebagai daei. Seboleh mungkin saya mahu memastikan semua tulisan saya mempunyai mesej-mesej yang berguna kepada saya sendiri dan juga para pembaca sekalian. Laksana burung pipit yang memadamkan api. Satu usaha kecil. Semoga ianya bermanfaat.

Pada mula saya menulis di blog, sedikit benar orang yang membacanya. Lama kelamaan semakin ramai yang membaca. Terima kasih kepada semua yang membaca. PAda mulanya blog saya hanya dikunjungi oleh mereka-meraka yang mengenali saya secara peribadi. Tetapi kini saya telah banyak berinteraksi dengan para blogger yang lain.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada blogger yang link kan blognya atau follow dengan blog saya. Antara yang dapat saya kesan ialah :

1. www.mba2u.blogspot.com
2. www.shamsuddinkadir.com
3. www.zurainizz.blogspot.com
4. wwwramlan.blogspot.com
5. www.mrkaza.blogspot.com
6. www.ridzwan-bakar.blogspot.com
7. www.razzyy.com
8. www.sarahsamah.blogspot.com
9. www.myparadiso.blogspot.com
10. www.hazwanali.blogspot.com
11. www.lamankerayong.blogspot.com
12. www.yoriemoriekarra.blogspot.com
13. www.mycikgumas.blogspot.com
14. www.lenggangkangkung-my.blogspot.com
15. www.pinatbate-alwan.blogspot.com
16. www.leyazakwan.blogspot.com
17. Lain-lain follower spt Redha, sempoiabeh dan mohd khazaimi.
18. Maplegold Residents
19. Juga kepada para pengunjung lain yang tak dinyatakan nama di sini.

Terima kasih atas sokongan kalian. Semoga kita sama-sama mendapat iktibar dari NYA.

2 comments:

CM said...

salam..en mie

Teruslah berdakwah melalui dunia blog,aplikasi teknologi untuk kebaikan.Kebaikan dan kemungkaran walau sekecil biji sawi pun ia akan dihisab..

Azemi Ali said...

Salam cikgu Mas,
Terima kasih kerana selalu datang ke sini dan posting comment.

Semoga ada manfaat untuk kita semua.

Related Posts with Thumbnails