Saturday, June 20, 2009

Solusi




Kali pertama saya tahu mengenai majalah ini adalah beberapa bulan lepas. Masa itu Ustaz Zahazan memberi kuliah Jumaat di Masjid Wilayah dan beliau mewar-warkan tentang majalah ini. Isu pertama majalah ini terbit Nov 2008. Dan bulan ini, Jun 2009sudah isu ke 8.

Majalah ini padat dengan cerita-cerita agama, motivasi,soal jawab agama, dan isu-isu yang tidak lapuk. Berharga RM9 senaskah. Amat menarik untuk dijadikan bahan bacaan tetap.

4 comments:

PINATBATE said...

kakpinat ada beli 3 naskhah solusi masa kat KLBF hari tu..memang bagus isinya dan penulisnya pun dr kalangan blogger ..sedihnya ketiga-tiga buah Solusi tu dah jadi pinjaman hak milik kekal kawan-kawan..kakpinat rasa kalau diorg tak pulangkan jugak..nak niat hadiah jer lah..

CM said...

saya pun ada beli 3 naskah masa book fair,tinjau kt kedai buku tak de lah..marketing limited..
ustaz zahazan tu senior kt SMKA Sultan Muhamad Melaka (lelaki) sekolah saya yg pompuan yer SMKA Sharifah Rodziah Melaka..pastu ustaz sambung Kolej Islam Klang. Cik mie sekolah mana dulu??

Azemi Ali said...

Salam

Kak Pinat.

Begitulah budaya meminjam antara sesetengah masyarakat kita. Niat hadiah sahajalah. Moga ada manfaat bagi yang meminjam.

Azemi Ali said...

Salam Cikgu Mas,

Lanngan sajalah Solusi tulebih senang.

Eh! Ustazah Mas lah.. sekolah agama rupanya. Saya sekolah di MRSM Kerteh.

Related Posts with Thumbnails